tisdag 18 maj 2010

Luktar illa....

Jag är ju knäpp, luktar efter lukter hela tiden... eller, jag luktar på allt o säger hela tiden "vad är det som luktar?" Nu har det kommit in en ny illaluktande grej i vårt hus. Borås Tidning. Vad har hänt hos deras tryckeri? Det luktar ju äcklig trycksvärta i hela köket när den ligger på bordet och skräpar... Jaja...
Idag var det äntligen förskoledags för Noelle efter 5 dagars ledighet. I morse sa hon som hon brukar "Jag har inte tid att leka med dig nu 'WILLAM' jag ska gå till min förskola förstår du"
Gullunge!
Under tiden som William sov sin förmiddagslur började jag packa lite saker som vi inte kommer använda innan vi flyttar. Fick ihop fyra lådor med cd-skivor, dvd-filmer, fotoalbum, böcker, barnens doppresenter m.m m.m.. Allt ska ju inte till nya lägenheten, mycket ska till förrådet! Skönt att ha börjat!

Stoppar foten mellan spjälorna, precis som storasyster gjorde!

Blääää! Jag kan klättra!!!

Noelle kör William i gåvagnen ;)



1 kommentar:

Orsi sa...

Att köra varandra i gåvagnen är fortfarande en stor favoritsyssla hemma hos oss!!!(Då menar jag inte oss föräldrar):-)
Så himla tråkigt med flyttpackning, ännu tråkigare att packa upp igen, känns som allt tar en évighet!
Kram på er