tisdag 11 maj 2010

Inte så ofta...

... nuförtiden jag kan sitta här. Har inte installerat internet i datorn sen vi fick tillbaka den, ska skaffa mobilt bredband hem också.. Ibland har jag tur och får låna M:s mobila "jobbinternet"... Om jag har varit snäll... ;)
Har inte tid nu heller egentligen... massa annat jag vill göra. Men jag hinner visa att jag fortfarande lever.
Igår var det fullt upp. Tandläkare med William (återbesök för att kolla att allt fortfarande såg bra ut. Han ramlade ju i stengolvet i tvättstugan för några veckor sedan... allt var bra!) Sen åkte vi till öppnis ... sen hem och åt lunch och vilade, sen lek hos Linda, My och Ebba, hem, hämta Maria och äta mat och leka och tjöta här hemma. Mysig dag men fullt upp, det märktes på Noelle på kvällen, hon var helt slut och ganska grinig!

Badkille.

Inte varje dag man får brev från Polisen ;) Vad, ska jag berätta en annan gång :)

TILL SALU...



1 kommentar:

MrsTroll sa...

Åå vilken fräsig syskonvagn... Hur kan de komma sig att ni säljer bort den då???