söndag 23 maj 2010

Knalleland och middag.

Skulle till mamma på middag idag. Kycklinggryta med curry. Smaskigt.
Var en sväng i Knalleland tidigare och köpte 2 par jeans och solhatt till William. Köpte o köpte. La först undan. När jag kom till kassan på Lindex upptäckte jag att mitt VISA-kort inte låg i plånboken. "Nej nej nej.. f*n..." tänkte jag. Det låg ju kvar hemma, i mobilfodralet där jag lägger det när jag bara ska åka o handla mat, utan väska.. Hur dum får man vara? Jaja.. jag åkte hem och hämtade det och åkte o betalade grejerna innan jag åkte ut till mamma :)

Funderar på att börja jogga. Ett par skor och fem sportbehåar behövs väl. Skratta ni. Jag kanske orkar 200 meter i bästa fall.. Men jag kan ju bara bli bättre?! Lätt sätt att träna på, när man liksom kan börja hemma, utanför dörren och inte måste åka iväg... Jaja, vi får se ;)

Inga kommentarer: