fredag 7 maj 2010

NU!!

... fick jag tillbaka datorn. Helt tom. Inga bilder eller program kvar :( Hårddiskkrasch..
De flesta bilderna har jag sparat på skivor iofs.. och har många i kameran. Men det orkar jag inte sätta mig med nu. Vill bara visa att jag faktiskt lever ;) Och MSN får vänta med att installeras också... Veckan utan dator har faktiskt funkat utmärkt! När William har sovit och Noelle varit på dagis har jag fått gjort enormt mycket, röjt, diskat, ringt massa telefonsamtal, vilat själv... skönt!

Vi har fått en annan lägenhet! Letade ju hus, men inget kändes rätt, så tills vidare får det bli en lägenhet. Fick tag i en fyra här på Hedvigsborg, 300 meter från där vi bor nu. Blir i Hedvigsborgsbacken... både på gott och ont. En lång backe mindre att gå i ... bra. Närmare pizzerian. Dåligt.
Haha.
Från 74 till 104 kvadrat ska bli underbart! LÄNGTAR till 1/7 nu, det kommer ju vara 8 veckor av röj, röj och röj dit, så det kommer kanske gå fort. Herregud vad grejer man samlar på sig! Till den nya lägenheten får bara saker som jag VET att vi kommer använda, kläder som jag VET att jag kommer ta på mig o.s.v följa med. Blir en och annan vända till tippen och Vitrysslandcontainern skulle jag tro!!! :)

Trevlig helg på er! Lämna gärna en kommentar nu när jag är tillbaka så jag inte tror att ni glömt bort mig ;)

3 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Har inyte glömt dig ;) men undrat vart du hållt hus hehe.

MrsTroll sa...

Åååå har åxå börjat kika på fyror... Hus blir de bara om/när vi flyttar neråt...

Marika sa...

Vad härligt att ni fått en större lägenhet i väntan på att ni hittar just ert hus! Du gör helt rätt att röja INNAN flytten, då slipper man röja efter för det blir sällan av eller så hinner man inte med allt på en gång osv! Förstår att du längtar, men tiden kommer gå fort!