söndag 9 maj 2010

Söndag

Idag ska det slängas sopor och annat på sopstationen.. igen.
Sen ska jag träna i eftermiddag.

Ja just det, jag hade ju bokat en plats på Byttorps bakluckeloppis igår. Tänkte sälja det som jag inte själv vill ha... vädret var ju kanske inte det bästa, kallt och regnigt men jag klarade mig rätt bra ändå. Det började kl 10 (jag var där vid 9.20 och började göra iordning) men jag åkte hem vid 11.40 då massor med folk redan packat ihop och åkt hem, och besökarna var inte många då heller. Åkte till Lusharpan och slängde kläderna i Vitrysslandcontainern. Dom behöver nog också kläder ;)
Blev av med massa grejer iallafall; tavlor, lampor, kaffemuggar, skålar, dockvagn, gunghästar, skor, kläder och några cd-skivor. Sålde för hela 530 kr minus 100 då som det kostade att stå ;) Helt klart nöjd, men det hade såklart varit roligare och kanske gått ä n n u bättre om vädret hade kunnat bjuda på lite sol...

Inga kommentarer: