måndag 24 maj 2010

Japp...

... strax efter gårdagens inlägg snörade jag på mig skorna och drog ut till skogen för att se hur dålig jag var på att jogga. Och mycket riktigt, efter TVÅ minuter höll jag på att dö av flås. Sänkte tempot lite och gick ett par meter när det var dödligt jobbigt. Men jag tog mig runt, ingen aning hur långt, 2-3 km kanske? HAHA, men, som sagt, det kan bara bli bättre!!
Idag har jag packat ihop två flyttkartonger, en med skor, och en med påslakan o handdukar.. sparat lite i garderoberna såklart, som kommer användas fram till flytten. Inser just att vi nog behöver 100 flyttlådor typ. Sen lagade jag mat, lite lövbiff, ugnsstekta grönsaker & rotfrukter och en creme fraiche franska örter som lite kall sås till. Supergott!
Nu vilar barnen och sen ska vi gå till lekplatsen.
Williams "lek-fleece" från KappAhl. Insåg ganska snabbt efter en vända i sandlådan att jag inte ville att han skulle leka där i sin POP-fleece, de vill jag ha när dom ska vara "fina" :)

2 par jeans till min stora kille ;)
Name It till vänster, KappAhl till höger.




Inga kommentarer: