måndag 15 september 2008

Denna j*vla halsen...

...kan man byta den mot en som inte gör ont??????
Det gör så ont så ont så ont när jag sväljer... usch! Ska snart gå o lägga mig tror jag...

Helgen har varit lugn. Var på shoppingtur i Knalleland på lördagen och köpte lite nya pyjamasar (Vad heter det egentligen? En pyjamas, flera......?) Är så tråkigt att köpa men nu var det dags. Köpte även mössa och vantar och en tröja. Allt till Noelle såklart. ;-)

Sen på e.m var vi hos Martina, Jocke och Nellie och lekte på deras lekplats en stund, det var längesen vi träffade dom så det var skoj! Alltid kul med spontan-träffar!

Söndagen var jag och Noelle på Lekborgen med min mamma och Liam och Nanna. (Noelles kusiner) Noelle tycker inte att det är så kul där, hon fattar liksom inte grejen. Jag tror att hon har roligare om ett år, eller om ett par år när hon kan vara på den andra sidan och leka vid det stora bollhavet :-)

"Vann " en auktion på Tradera igår med, men jag ska inte ropa hej än, berättar först när jag har fått hem varan... =) Blir ju lite beroende av det där, det går i perioder...






Ser ni den gula lastbilen uppe på motorvägen? De e min syrra som kör den... (Ja det är lite tufft faktiskt!!!)















Inga kommentarer: