tisdag 9 september 2008

Jobbat!

Har jobbat idag, det har gått bra men jag är ganska trött nu.. Jag är såå svag! Haha lite har ju att göra med förkylningen, men annars också..
Innan graviditeten så hade man ju iaf liite muskler, alltså alla tunga lyft på jobbet orkade man ju med utan problem men nu har jag blivit helt förslappad i armarna, skulle plocka av en vagn med drickaflak idag och var så svag så de e inte sant.. usch! :-o Hoppas att jag orkar lite mera när jag blivit helt frisk annars blir jag ju mörkrädd...

Var kalas hos syster Jennifer igår och det bjöds på goda kakor och god tårta! Smaskens =)
Blir lugnt ikväll, jobbar tidigt i morgon med...
Nu börjar det bli höst, eller, det ÄR höst.. Det är mörkt när man åker till jobbet! Får vara glad så länge det åtminstone e ljust när man kommer hem... =)



Kalastjej
22-åringen =)
Noelle med kusin Nanna

Noelle med Jennifers studentmössa =)

1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Hello!! Sven hjälpte mig med den...Du får klicka på siffrorna får man s´fixa där på nåt sätt!!