onsdag 24 september 2008

Ledig dag!


Lediga dagar är ju alltid skönt... Eftersom jag bara jobbade till 19 igår så är Noelle inte på dagis alls dessa två dagar jag är ledig nu.
I morse var det uppstigning 06.30. Gäääääsp!
Var på lekplatsen strax efter 9, men det var kallt, och blött överallt, men lekte en liten stund iaf.
Sen bakade jag en kaka, lagade Lasagne, åt, och Noelle sov middag. Åkte till ICA Maxi och hämtade ut mitt H&M-paket. Hade beställt en cardigan, en tröja och tofflor till mig, och en tröja och en Hello Kitty-mössa till Noelle.


Sen tog vi med oss den nybakta kakan och åkte hem till Linda och hennes barn och hälsade på :-) Alltid skoj, men det går långt mellan gångerna, fast huvudsaken är ju att man ses någorlunda regelbundet.
Noelle ramlade ner från en stol precis innan vi skulle åka, aj aj aj aj... men jag hann reagera snabbt och "fångade" henne innan huvudet hann slå i bordsbenet =( kunde gått illa illa!!
Nu blev hon (och jag) mest rädd... Phu!


Har just kollat på Idol och Efterlyst, ska nog snart lägga mig.
Natti!




Noelle på lekplatsen idag.



Noelle på lekplatsen för ungefär ett år sedan...



Noelle och Novalie


Inga kommentarer: