torsdag 4 september 2008

Trött...

Har väl egentligen inte så mycket att skriva..
Fortfarande förkyld :-( Vilar på dagarna när Noelle sover så det är ju iaf skönt!
Noelle har fått ögondroppar nu, ska ges i 6 dagar så hoppas verkligen att det försvinner!
Jag är hemma med henne i morgon med, sen har hon helgen på sig att bli bra ju.
Jag ska jobba i helgen så då får hon vara hemma med pappa.

Jag vill att hon ska gå på dagis nu! Hon saknar ju de andra barnen.. hon går och hämtar sin väska varje dag, som om vi skulle gå dit... Å så synd om henne! *hoppas på måndag*

Suttit o kollat på Idol nyss.. alltså ibland undrar man hur dom gör när dom bestämmer vilka auditions som ska få visas i tv. Vissa är ju helt slut i huvudet??!! Får dom betalt för att göra bort sig tro??
Sen söker även kärringar i 40-50-års-åldern.. Va? Vad är det för fel på dom liksom? Hahahaha.

Ska nog snart gå o lägga mig och hoppas på en mindre täppt näsa i morgon.. (eller min näsa kan ju aldrig bli mindr, det vet jag, men det kanske kan bli lättare att andas genom den, den är ju trots allt rätt stor... :-o )
Hej hej.

Mina bästa vänner just nu ;-)

1 kommentar:

MrsTroll sa...

Ooo Otrivin Menthol är alltid min bästis vid snuva :-)...


/pyretina