söndag 21 september 2008

God morgon!

.. jag somnade om vid halv nio när Mattias och Noelle hade åkt till farmor och farfar.. Jag sov till 11 !!! =) Det var skönt!

Igår: Var jag ute på krogen första gången sen 2006!
Först: Hade vi personalmöte.
Var: I GoKartsCitys konferenslokal.
När: Kl 16.
Och: Vi började med att korka upp en flaska vin =)
Sen: Åkte vi till stan, La Copita.
För att: Äta gooood mat!!!!
Och: Dricka mer vin, cider och KAFFE KARLSSON!!!!!!!!!
Till: klockan var ungefär 23 - 23.30
Då: Gick vi till Grand.
Vilka: Jag och systrarna Karlsson.
Det: Var längesen jag var ute...
Men: Det var skoj, var inte där så länge, ganska städad och tog en taxi hem 01:30
Kvällens grej: Claes på Hulta!!!! :-D
Kvällens toasnack: Att jag o Nettan o Johanna ska ha Bastufest!! ;-)
Kvällens klädsel: Jag hade jeans, stövlar o rutig skjorta, men det var tydligen inne med leopard, och zebramönstrat.. eller träningstopp.. fråga Matilda! hahaha

Idag är jag lite trött, men inte så farligt. Ska snart till tvättstugan och hämta all tvätt, sen ska vi på kalas i e.m...
Lägger in lite bilder, men faan va alla får röda ögon med min cp-kamera! Måste ju skaffa en ny! Eller ett program som tar bort röda ögon... jag och high-tec asså.. ingen bra kombo..



Vi började med vin i Statoil-muggar =)

Karin, Angela, Marita
Jag och Petra
Denna söta tjej kallas även trollet ;-)
Syns det vem som har varit i Grekland????







2 kommentarer:

Martina sa...

Sova till 11?? Det minns jag inte ens när jag gjorde sist haha.

Verkar som ni hade en trevlig kväll. Är det inte på tiden att vi styr upp en fest nu snart? Hade varit skoj.

Kram kram och hoppas ni har trevligt på kalaset ;-)

Carol sa...

Nä, det var lite lyxigt faktiskt, haha..
Fast, jag var ju uppe 7.30-8.30 först :-D Alltid en bortförklaring..