måndag 22 september 2008

Ska jobba...

Tycker att jag har hunnit med ganska mycket idag!
Lämnade Noelle på dagis kl 9.
Vilade en stund, men somnade inte.
Gick upp, plockade i ordning allt som ligger överallt... ska snart dammsuga, har just lagat mat att ta med till jobbet.
Sen ska jag duscha och så.. Ska ha den nya jobb-tröjan idag.. hoppas den är skön!

Jobbar sent idag, och till 19 i morgon. Men sen är jag ledig två dagar för jag ska jobba i helgen! Det är en helt okej vecka, eftersom man då är ledig onsdag och torsdag! Skönt.

Igår var jag liite seg, haha! Var på kalas en stund. Sen hemma och så kom syster Jennifer och vi åt pizza.. Mmm gott!

Dags att dra fram dammsugaren! (kan man dammsuga direkt på Bella, så mycket som hon fäller nu? kanske vore smart?)
=)

Ha de gött.

Inga kommentarer: