onsdag 17 september 2008

Efterlyst!!

Ikväll börjar vårt favoritprogram Efterlyst igen! På ny dag.. känns konstigt, det har ju alltid gått på torsdagar innan. Men å andra sidan så stänger jag aldrig på onsdagar så jag kommer inte missa ett enda program och det är ju bra!!! =)

Och så till följetongen min hals.. Köpte svindyra halstabletter på apoteket idag, som Petras gubbe (! haha) tipsat om ... Men *peppar peppar* så har de hjälpt något.. Bättre än den andra skiten jag har hemma, Bafucin, Strepsils o allt va de heter... Dessa hette ZYX, men kostade 79 spänn för 20 st också.. Spelar iofs ingen roll så länge de håller det onda borta..

Mitt senaste Tradera-köp kom på posten idag. En jacka från P.o.p som jag velat ha.. Till Noelle, vem annars ..
Blev väl sådär nöjd, alltså man kan ju inte få allt för mindre än en tredjedel av nypriset ;-) Så lite sliten är den ju, men blir perfekt som dagisjacka i höst/vinter!!


Fick mer kläder till Noelle från P.o.p igår förresten! En jättefin kjol med tillhörande tröja, som farmor o farfar hade köpt! Skulle fått tights till med men de var slut just där.. synd!
Trevlig kväll!!!




Inga kommentarer: