fredag 19 september 2008

Hinner inte...

Hinner inte skriva så mycket, fast å andra sidan har jag inte så mycket att berätta om heller nu när man bara jobbar...
Var lite kul på jobbet idag när den tjejen jag jobbade med står i kassan och jag står bakom henne och diskar lite (var ingen kö, bara två personer) då gubbe nr 2 ropar till mig "Öööhhhh kan du öppna en kassa till eller? Jag har bråttom här!!!"

I såna situationer är det ganska skoj att vara kolugn och bara "jaså.. har du bråttom..."
Jag gick till den andra kassan och han skulle bara betala bensinen.. Då sa jag att " det finns ju en automat att tanka i om du har bråttom"
"VAD sa du nu?" sa han
"Jo jag sa att om du inte hinner stå i kö så kan du tanka i automaten..."
=) =) =) =) =) =) =)

I morgon är jag ledig men vi ska ha personalmöte och sedan ut och äta på La Copita, ska bli nice. Men jag har ju haft så saaatans ont i halsen, och nu har jag stora förkylningsblåsor längst in på tungan, så jag känner ju mig som ett miffo när jag ska äta lite försiktigt.. aj aj ajaj

Igår när vi kom hem efter dagis så var vi en sväng uppe på lekplatsen med Sandra och Engla. Det var skoj tyckte Noelle. Och jag med såklart, alltid kul att leka lite ;-) Måste ju aktivera Noelle ända till sju, annars blir det lätt gnälligt! (har inga bilder men såg att fotografen Sandra lagt upp några på sin blogg; www.dandy84.blogspot.com )

Ha en trevlig helg! Bye.

Inga kommentarer: