söndag 30 november 2008

1:a advent

Första advent idag, det är mysigt, men jag har inte fått till 100% mysfaktor här hemma än, jobbar hela helgen, så i fredags satte jag upp stjärnor och ljusstakar i fönstren.
Skulle gjort i ordning en adventsljusstake till köksbordet med, en sån med 4 stearinljus, men jag hade inget fint pynt kvar hemma.. får se om jag köper det i morgon kanske, eller om jag köper en ny färdigpyntad ;-)

Idag ska jag jobba sent, Mattias är i Jönköping och kollar på en bil åt någon... Får väl hoppas det blir köp, så slipper han åka med fler gånger riket runt ;-)
Så jag ska sova när Noelle sover middag så jag orkar jobba 15-24 sen!

Kollade på smycken igår, åååhh vad jag vill ha/önska mig!!
Vet inte om det går att länka här, men jag kan testa...
http://shop.amandaegilson.com/se/art/stilrent-halsband-med-namnbricka.php

Såå fina!!!!

När julkappsinköpen är klara så ska jag kolla om det finns en budget att köpa en ny kamera till oss i julklapp =) Blir en för ca 1200:- behöver ingen överdrivet avancerad, eftersom vi har en filmkamera också, som kostade... pengar!
Men man vill ju kunna fota Noelle lite och så... Det går tydligen att ta bilder med filmkameran, men hallå.. visst är den liten och smidig, men inget man typ tar med sig överallt, så som med en vanlig kamera ;-)

Tjat tjat...

Någon som har tips på en okej billig digitalkamera?
Om nu länkarna funkar så kan jag lägga in nån mer...
http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000avtAJ2w8?ProductID=GhfD4QFHOHEAAAEch9QkibiK&CatalogCategoryID=6h7D4QFHnVYAAAEOjLpZtSy8
Denna?

Trevlig första advent på er!!!

Inga kommentarer: