torsdag 4 november 2010

Frukost, fika m.m

Dagen började med att Frida kom hit och åt frukost med oss och myste. Själv var jag uppe kl 05.40... det hade hänt en liten olycka i Noelles säng.. tvätta henne, på med nya kläder, in med henne i vår säng, blöta upp lakan och madrasskydd, lägga mig igen o vila.. så vaknar William, upp, ge honom välling, sen tog det ju en stund innan han somnade om (tur att han gjorde det till slut iaf) så då var det ingen mening för mig att sova, då var ju klockan redan halv 7 eller nått.. la mig i soffan o kollade på nyhetsmorgon efter att jag gjort iordning mig istället.
Vid halv 10 gav vi oss iväg till Jenny, Tristan och baby Mira för fika och lek. Frida & Ella var där också så det var fullt hus kan man säga :-) Ungarna lekte av sig och alla blev trötta. William sov två timmar när vi kom hem.. och Noelle somnade i soffan, inte lika bra.. får väl se när hon kommer i säng ikväll...
Igår var vi i Knalleland på e.m.. köpte en tunika till mig, från KappAhl faktiskt.. har nog bara köpt ett linne därifrån i somras, (förutom alla barnkläder jag köper då... men på sistone har det mesta köpts från Lindex) det är vad jag kan minnas, men dom har faktiskt lite fina grejer emellanåt! Storshoppade på apoteket, haha, två krämer/salvor till Williams torra hemska stortår, BAMSE-tuggummi, BAMSE-tandborste och en handkräm.
Nu återstår att ta ett stort beslut för dagen. Samma beslut varje dag. VAD SKA VI GÖRA TILL MIDDAG??? Jag är så trött på den där frågan som inte har några bra svar...
Tjing!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack själv för idag, det får vi göra om:-)
Ja det där med middag är ett stående problem..