söndag 21 november 2010

Helg.

Idag har jag hoppat in och jobbat. Fick frågan igår om jag kunde jobbat kvällen egentligen men det kunde jag tyvärr inte så 8-15 fick det bli, det är ett väldigt bra söndagspass kan man tycka =)
Ska jobba i morgon med, men då blir det kväll, 15-22! Och före det har jag en del spännande ärenden att utföra...

Igår var jag i Göteborg med Petra, Nanna, Jennifer och mamma. Vi gjorde IKEA först och sedan bar det av mot kusin som hade öppet hus eftersom hon har fyllt år. När vi väl kom fram (efter många om och men, dåliga utskrifter på eniro med bara halva vägen beskriven, bättre beskrivningar i iPhone, höjda röster, vändningar på diverse parkeringar, och gator som inte hade några namn, så kom vi fram till slut!) så bjöds det på god buffé och efterrätt.. mycket trevligt, synd att vi inte ses oftare, vi skrattade och hade kul hela tiden!

Nu är det snart dags för mat, dusch och söndagsmys i soffan :)

Inga kommentarer: