fredag 12 november 2010

Jodå...

Jag lever! Var ett tag sedan sist, och egentligen har jag inget vettigt att skriva om nu heller...
Veckan har bestått av en del jobb, måndag och onsdag. Igår spenderade vi förmiddagen i Knalleland, det var 25%-dag på KappAhl, men vad har hänt?? De har INGA barnkläder som faller mig i smaken längre??!!! Nä, tacka vet jag Lindex. Lunchade på Mc Donalds och åkte sedan upp till öppnis och var där till stängning, 16.30. Noelles bästis Nellie kom dit, det var längesedan de lekte. Kompis Linnéa med Alfred kom. Och Orsi med sina flickor. Trevlig e.m!
Har även fått tacka nej till lite jobb, det känns jobbigt att säga nej, men vad tusan, hade M varit hemma hela helgen så hade jag ju tagit det! Men det känns krångligt att jaga barnvakt land o rike runt.. (typ...)
Igår på kvällen åkte jag och tränade, Step. Det är ju så kul, krångligt med roligt!
Idag ska vi bara vara hemma på f.m och ev. åka till Leos i e.m, beror på om jag får med mig någon mer vuxen, kan inte hålla koll på båda barnen själv, de vill ju åt olika håll!
Nu åter till lite fredagsstädning :) Mys, med god mat och Idol ikväll, troligtvis själv med barnen men vi kan mysa ändå!

Inga kommentarer: