söndag 7 november 2010

Jobb & skräpmat.

(Med reservation för stavfel.. texten flyter ihop, jag är trött)
Jobbat hela helgen. Är dock inte lika trött idag som igår, då jag jobbade 8-18. Idag 8-15, lyxtid en söndag ju =) Åt panpizza(skräpmat) igår .. det är inte så att jag längtar efter att komma hem och laga mat det första jag gör efter ett sånt långt pass.. så det blev hämtmat. Idag = Statoillunch på jobbet och BK nyss med syster. Men det är gott. Får väl käka soppa o grönsaker hela veckan nu. Haha, nädå. Vanlig mat funkar bra.
I morgon ska jag jobba med ... 12-20. Jag är ju van att vara ledig måndagen efter helgjobb, men nu tog jag ju åt mig så mycket tider jag kunde, och som passade in med dagis.. Är som sagt ganska trött på att "gå hemma"..
Snart blir det dusch med Noelle, sen blir det nog soffa resten av kvällen när barnen har somnat.
Hej svejs.

Inga kommentarer: