fredag 12 november 2010

Lite bilder.. det var längesedan!

William på Lekborgen idag;


Godmorgon!! (Denna bilden skulle ju kommit först då, men...)

Vi gjorde egen pizza idag. Kebabsås på är gott!


Smaskens!



Noelle doppar hellre i ketchup.. hmm..




Sen blev det popcorn.. Noelle äter typ 2-3 st, tills det fastnar i tandköttet, då får jag gå o hämta en tandpetare och pilla. Sen vill hon inte ha mer =)
Nu sover barnen, jag väntar på att Idol ska börja igen, kollar på Cirkus Möller. Startade datorn för att jag såg reklam för en DVD-box med Tre Kronor, så jag skulle gå ut o kolla när den släpps och vad den kostade. Hittade den på CDON och så fårt den går att köpa ska jag ha den! =)
Tycker för övrigt att Weise är klar med Idol nu (för längesedan egentligen...)






2 kommentarer:

Unknown sa...

Kul med lite bilder :-)
Håller fullständigt med om Weise, har aldrig gillat honom, men kan inte riktigt säga varför...

Carol sa...

Såg mitt livs största stavfel.. Sista meningen.. "SÅ FÅRT DEN GÅR ATT BESTÄLLA...."
Ja just det, fårt var det ja... hahah