söndag 3 juli 2011

Min dag ♥

Idag är det den 3 juli. Min födelsedag. För 30 år sedan föddes jag tydligen ;-)


Men firandet började redan igår. Mattias bjöd på överraskningsmiddag på John´s Place i Apelviken. Fick inget veta. Jag hade ju hyrt film och skulle äta popcorn. Haha. 8 personer var vi.


Helt okej utsikt faktiskt!
"Så mycket mat?"



"Hej hej mamma" Munnen fullproppad på William :-)

Och så i morse vaknade jag och fick mer presenter. Presentkort samt ett vykort med texten "Välkommen till Kurorten idag kl 11. Kom till badinformationen så berättar vi mer"




Kurorten i Varberg. Fint! 65 min ansiktsbehandling var det. Så skönt!


Och så badade jag lite här...








... och lite här. 32-34 gradiga söt -och havsvattenpooler.

Sedan bar det av hemåt igen och ett litet kalas hade jag här hemma i eftermiddags. Finfina presenter & presentkort! Tack alla som har grattat och uppvaktat mig idag och igår!

♥ ♥ ♥ ♥



Bilder på spa från www.varbergskurort.se









1 kommentar:

Carola-Mycakes sa...

men duu.. fick du ingen födelsedagstårta vännen????
Grattis i efterskott