fredag 26 augusti 2011

10

Jag har nu gått ner 10 kg!!! Jätteroligt tycker jag, och undrar hur de kilona var fördelade egentligen?? Magen är ju fortfarande slapp och degig men antagligen mindre då. Och så är jag mindre runt midjan, låren och rumpan märker jag på byxorna jag tar på mig. Nästan alla är för stora. Men TIO KILO? Det är ju hur tungt som helst. Har jag burit på det alltså? Synd att jag raderade "före-bilden" från kameran och datorn som jag tog nån gång i mars... Har inga direkta bilder på hur jag såg ut innan.. både på gott och ont.

28 mars 2011 78,8 kg

24 augusti 2011 68,4 kg

Första gången jag skriver ut min vikt.. Har nått mitt delmål 2. Jag vet inte riktigt slutmålet.. 5 kilo till eller 65 kg... Nånstans där iaf!

Om jag bara kunde komma igång med joggingen igen.. känns tungt. Sist vet jag inte vad som hände, jag fick ge upp efter 8 minuter, jag trodde jag skulle sluta andas, det var så trögt. Och så hade jag en konstig känsla i hela kroppen, så det var bara att börja gå i rask takt hemåt, men jag var ju yr hela vägen.. och sen dess har jag inte gett mig ut igen, det har gått lite mer än en vecka nu.

Har ju börjat skolan också, och jo, det känns bra. Har hittat ett gäng flickor som jag umgås med, och vi alla är ju där för samma sak, att få en utbildning. Skoj! Men huvudet är tungt varenda dag... hoppas man kommer in i det snart!

Ang förra inlägget om overaller, jag har ju inte fått betalt för den ena, såklart har jag inte skickat den heller, men så himla irriterande!! Har mailat tre gånger. Inget svar. Snart lägger jag ut den på nytt!
Nu ska jag och William ha fredagsmys. Noelle är med Mattias, farmor och farfar i husvagnen, plockat ner staket och tält m.m
Trevlig helg!