torsdag 11 augusti 2011

H&M

En snabb sväng på H&M 18:30 idag, 30 min innan stängning...

Till Noelle
Till mig, fast prickarna är guld.



Till mig, fast svart!





Till mig, fast större storlek än här, haha dessa måste väl vara typ 25/34??
Så nu kan jag bocka av svarta byxor/jeans på listan :)

Ett brunt linne till mig med, och en tröja med Musse Pigg till William. Barnen blev så glada att de skulle ha på sig det direkt. Tröja utanpå pyjamasen och stövlarna till nattlinne :)

Bilder från www.hm.com








2 kommentarer:

Frida sa...

Hej! Ja, de går verkligen miste om något isåfall!! :-) Påminn folket!! Hemsidan har ju tyvärr inte hunnit öppna än...det är rea på gamla plagg bara...
Men såå mycket nya fina kläder!
Vi tar väl en minivisning om inte annat! :-)

Sandra ♥ sa...

Oj har dom kommit in! Mina skor haha. Var du i stan eller knalle?! Måste kollas upp genast!