tisdag 9 augusti 2011

Resultat

Nästan tre veckors "fusk" , alltså, jag har ätit vad jag vill... Frallor, lite pasta och färskpotatis, ännu mer potatisgratäng, två pizzor, något BK-mål, choklad, en bulle här och en kaka där, lite chips, druckit cider och lite vin... Vissa måltider har varit av lchf-typ, med bara kött, sallad och sås, och så har jag joggat ett par ggr, 7 ggr tror jag det blev.



JAG VÄGER SAMMA SOM JAG GJORDE INNAN VI ÅKTE!!!


Undrar nästan om det är fel på vågen eftersom jag hade räknat med att ha gått upp litegrann (för att inte bli besviken)


Det är väl bara att tacka och ta emot och börja vara lite mer strikt nu och försöka nå nästa delmål...

3 kommentarer:

Orsi sa...

Inget fel på vågen! Träningen gör att du förbränner även under vila eller uppehåll! Ju mer muskler man börjar få desto mer förbränner man även under tiden man ej tränar!
Vore kul att ses snart! Var ju evigheter sedan sist! En liten tripp till öppnis innan allt sätter igång?
Massor av kramar

Sandra sa...

Härligt, att få ett positivt resultat när man tror tvärtom! Det är bara att fortsätta och kämpa! Starkt jobbat, själv ska jag snaaart ta tag i mitt liv.. ;)

Sandra ♥ sa...

Har glömt o kommentera detta, men det är verkligen skitbra gjort! Så härlig känsla!!! :)