onsdag 10 augusti 2011

Skor

Nya stövlar är ett måste i höst! Får ta en sväng så snart lite fler höstmodeller kommit in i butikerna.. På nätet hittade jag än så länge bara dessa som föll mig i smaken. Från Ecco.



... Men det kan ju hinna ändras allt eftersom fler dyker upp!

Och så det eviga höstproblemet med barnens kläder. Nya overaller, regnset, byxa+jacka, fodrat set, vanliga utebyxor, skor, vinterkängor... o.s.v o.s.v... Det kostar att ha barn, för er som inte visste det ;-)
Jag har iallafall ett par saker till på min "vill ha-lista" inför hösten och SKOLSTARTEN :-)
och det är en ny väska av lite större modell samt ett par nya jeans och svarta byxor! Och lite nya kläder över lag, jag har ju jobbat i arbetskläder innan och nu ska jag börja ha mina vanliga kläder hela dagarna så det kommer gå åt lite mer :-)



Inga kommentarer: