söndag 14 augusti 2011

Vinteroveraller


Nu har jag lagt ut barnens superfina Didriksonoveraller från förra året på Tradera.
Noelles
Williams


Kikade lite på den nya kollektionen men det var ingen som kändes lika självklar som när jag köpte förra året, då var det liksom "den SKA jag ha" =)


Var möjligtvis dessa två som kan bli aktuella:






Bilder från www.didriksons.com
Har man en gång börjat köpa dessa underbara märkesoveraller är det svårt att köpa något annat ;) JA, de har varit värda sina pengar om ni frågar mig, får ju dessutom tillbaka hälften när jag säljer dem. Får du det på en H&M, Lindex eller Ullaredsoverall? Nej.

Dags att börja förbereda middagen. Vi hoppar över lunchen idag och äter en tidigare middag istället. Tror det blir fläskfilé i ugn och potatisgratäng (som jag egentligen borde avstå och bara äta sallad... )




2 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Dom har jag också spanat in! :) Men fick ingen wow känsla liksom... väntar på om det kommer ut i fler färger..

Sandra sa...

Jag håller med dig, ang overallerna. Här blir det oxå Didrikson, bättre vinterkläder kan man ju inte hitta! Att de dessutom är snygga gör ju inte saken sämre! Jag ska oxå slänga ut lite Didrikson på tradera framöver!