fredag 5 augusti 2011

Nostalgi

Idag tog vi en tur till Falkenberg. Skulle till husvagnsaffären för att köpa toalettpapper. (Ja, man måste ha speciellt papper till husvagnstoan) Sedan tjatade jag mig till en sväng på stan.. inte den roligaste staden direkt, tyvärr. Jag är ändå uppvuxen där, vi hade ju stuga i Olofsbo. Blev en lunch, som inte smakade bra, och sedan besök i några enstaka affärer. Inget köpt. Tjatade mig till att åka via Olofsbo för att ta en nostalgititt på gamla stugan, det var inte alls sig likt, med igenvuxet buskage överallt.. Jag tog med mig Noelle och gick en sväng på området. Hälsade och presenterade oss för grannarna i stugan bakom =) I "vår" stuga var det inga hemma så jag tog ett smygfoto...


Barnen lekte lite vid ett tåg precis där vi parkerade bilen...






Sen har jag glömt att berätta hur mycket William pratar.. När han väl sätter igång så babblar han på som tusan! Det är långa meningar nu!
Och varje dag älskar han oss.. allihopa. "Jag älsar dig med mamma. Och Nonell. Och pappa. Och Bella"

Och här kommer lite av det han babblade om alldeles nyss.. hinner ju inte skriva allt :)


"Oj massa grus på mina fötter"

"Jag måste ta bort det. Det är massa grus på min andra fot"
"Massa regn. Jag måste ha dummidöbba" (gummistövlar)

Och på morgonen låter det såhär:

"Nonell sover. Vi måste gå och väcka henne"

Inga kommentarer: