tisdag 30 augusti 2011

Sådär ja

... Då var House of Lola-partyt avklarat! Tack alla ni som kom, det var trevligt!

Kände att jag inte hade så mycket tid att kika på kläderna först, det var barn som ville prata och gosa, fika som skulle fixas med m.m m.m.. Men jag fick lite tid när barnen hade gått o lagt sig och då provade jag väl hela kollektionen typ ;)
Snöar in mig på klänningar på såna här partyn men några fina tips från
Frida gjorde att jag fick upp ögonen för deras toppar. Och jag har ju väldigt dåligt med just överdelar, till jeans, eller till kjol! Lär ju komma till användning nu när jag går i skolan också! ;)

Blev en sån här;

och en sån här;





Så nu kommer garderoben vara lite mer fylld, det ekar tomt när jag slängt ut en hel sopsäck kläder, antingen sånt som blivit för stort eller 3 år gamla kläder.. de har fått sina chanser nu så nu åkte de!!
***
Har idag fått reda på våra praktikplatser, och jag ska vara på Kypegläntan/hemtjänst. Det blir nog spännande!! v 37 börjar det!
Nu blir det snart sängen! Natti!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Snygga kläder!

Kul med praktik! Och så tidigt på utbildningen också, det måste kännas bra att få lite "kött på benen" eller vad man säger. :-)

Frida sa...

kul att du provade lite olika i slutet!! Hoppas du blir nöjd såhär! Jag ska meddela alla mina värdinnor i slutet av säsongen. Då ska jag sälja ut mina kläder på stången till halva priset! Då kanske du kan göra fler fynd!! :-)

Kram