torsdag 8 september 2011

ÄNTLIGEN

Har jag fått tag på overallen som jag ville ha till Noelle. Beställde den på nätet, www.outnet.se och leveransen kom efter 3 dagar, rätt snabbt! Först en bild på William i sin, som jag köpte för 1½ vecka sen. (Lämnade tillbaka Noelles rosa)

Så fin!!

Och så en ny windstopper fleece till William, han har ingen riktig. Dessa är helt fantastiskt superbra. Noelle har sin kvar som hon fick i mars 2010! William fick storlek 104, lite stor men inget som stör, och nu kan han ha den länge! Svart funkar ju till allt! Mössan är till Noelle, W har en sådan svart från förra året. Helt otroligt varma! Mina barn kommer inte frysa i vinter!!


Nu är det "bara" vinterkängor och varma vantar kvar. En stor utgift men jag satsar hellre på kvalitét än att barnen har varit ledsna på dagis för att fötterna varit kalla. (Ja, det har hänt mig)
Vad har ni för tips på bra vinterkängor?
Vantar? Är Didriksons bra? William fick Hestra i slutet av förra vintern, de var super!




Och en tuff tröja till Wilson. (Han gillar inte när jag kallar honom det, haha. Han säger "Nej, du får inte säga så, jag heter WILLIAM!!!)

Hade 20% på valfri vara (blev ju på fleecen såklart) och en bonuscheck på POP, roligare att handla då ;-)








Inga kommentarer: