tisdag 6 september 2011

Frukostrast

Idag pluggar jag hemma. Vi har första provet i morgon. Har fått en hel del gjort nu på morgonen! Nu ska det bara sätta sig i hjärnan också :))
Just nu har jag frukostrast. En kopp te, alvedon och en halstablett sitter fint. F-N jag hade inte planerat att bli sjuk nu! Har haft halsont från helvetet hela natten och igår kväll. Suck!


Hoppas bara barnen får hålla sig friska nu. Det är fotografering på dagis på fredag, vore ju kul att få vara med på! I helgen har dom Bamsegympa och Noelle ska på barnkalas! Full rulle.


I söndags var första gympan för terminen och första gången någonsin för William. Han tyckte det var kul men hade lite svårt att vänta när ledaren gick igenom stationerna, han ville ju klättra och hoppa! :)Så trött han var efteråt då.. han somnade med en gång när vi kom hem!


Nu ringde min handledare för praktiken och jag fick schema för första veckan.


*BLI INTE SJUK NU, CAROL!!!*

1 kommentar:

Caroline sa...

Lycka till på provet! :-)

Och krya på dig!