tisdag 27 september 2011

A men

... vad händer med facebook? (Vilket världsproblem bara för att de ändrar sin sida litegrann va) Alla ändringar gör så att jag funderar på att radera mig eller sluta använda det. Men så vänjer man sig alltid tids nog... Ja, för nog är man beroende?? Samtidigt som jag klarar mig utan det i flera dagar om tex internet slutat fungera..

Idag ska jag iväg och ... TRÄNA, för första gången på jag vet inte hur länge. På gymmix. Body Combat. Vi som har barn i Borås Gymnastiksällskaps barngrupper fick nämligen träna gratis under september månad, och idag, med 4 dagar kvar av månaden ska jag prova! Har ju varit förkyld så länge i början av månaden...

Sen om vi vill köpa kort i oktober får vi 15% rabatt och då blir det väldigt billigt. Nackdel; det ligger långt åt helsike från mitt hem sett.. helt fel. Om jag ska träna på en anläggning är det ju ett plus om det ligger nära hemmet, Friskis, Sportlife centrum och Onyx centrum ligger ju på rätt sida stan för mig.. Jag vet ju hur jag funkar, jag kommer inte utnyttja ett kort som kostar 3-400 kr i månaden... Kan man inte köpa halvårskort? (Jo, förmodligen blir det ännu dyrare...) Jag vill ju bara försöka hålla igång träningen under de månader jag inte kommer springa...

2 kommentarer:

Orsi sa...

Nej, det är ju inte långt! När jag bodde på Dammsvedjan tränade jag på Gymmix 4ggr/V, tyckte inte alls att det var långt.Hur bra som helst där,du kommer vara supernöjd! Friskis är ju smockad med folk, det är inte roligt att träna då..

Carol sa...

Nej, inte LÅNGT i ordets bemärkelse, det var ca 5 km med bil. Men det tar tid. Då hade du inte två barn heller och kunde bara tänka på dig själv. Jag vet tyvärr inte hur jag ska få ihop det med två barn, hämtningar o lämningar, träning, matlagning, städning, heltidsplugg, extrajobb och en sambo som jobbar 120% typ...
Får bli jogging så länge underlaget inte är halt!