onsdag 28 september 2011

Nyheter och rosa bandet

Vad är det som händer med gratistidningarna i Borås? Att Xtra Borås skulle komma visste jag ju, den har jag läst om. Men nu ramlar det in gratis Boråstidningar hela tiden...

Lokaltidningen Borås, Xtra och Boråskuriren...
...Kanske ingen idé att betala nästan 200 kr i månaden för denna?? Fast det är ju ganska trevligt att ha BT.. på en ledig helg tillexempel...



Rosa bandet-kampanjen som alltid är i oktober har uppdaterats lite, nu finns det ett armband att köpa! 75 kr på Lindex och pengarna går till Bröstcancerforskningen. DU köper väl ett också?

Blev ganska bra ihop med mitt Pandora :)

(Dåligt foto med min mobil, men snart har jag en iPhone och kan ta bättre bilder... hoppas simkortet kommer idag! )

:-)






2 kommentarer:

Emelie Bäck, Cancerfonden sa...

Hej! Vad roligt att du gillar det rosa armbandet, det verkar bli en riktig hit! Håll ögonen öppna för fler rosa produkter i oktober, vi kampanjstartar på lördag! :) Tack för din hjälp! Kramar

Caroline sa...

Jag har inte haft BT på många år. Det går utmärkt att läsa den på nätet och det blir så mycket papper att slänga när man har pappersvarianten...