söndag 25 september 2011

Skönt avslut

Skönt avslut på denna helgen, en joggingrunda på en bra tid. Fast inte har jag nått mitt mål.. Men men, jag ger inte upp!
Är nöjd med hela helgen, bra shopping (att man kan bli så nöjd över att köpa kläder till barnen?? Inte ett plagg eller en pryl till mig själv.. Ändå så glad .. haha)
Tog ju bussen ner till marknaden igår och en promenad hem. Vi skulle ätit på Mc Donalds men det var ju som väntat sjukt mycket folk så vi struntade i det. Tog ett lunchstopp på Burger King istället och fortsatte sedan vår promenad hem. Kändes gött!

William är extremt busig just nu.. jag kan inte minnas att Noelle var likadan?? När hon var i denna åldern hade hon ju precis blivit storasyster.. och William hade väl inte levt idag om hon hade levt rövare lika mycket som han gör idag.. herregud säger jag. Han lyssnar inte på något man säger till honom, han bara flinar och springer vidare, står på borden, klättrar i sin bokhylla, ritar på väggarna, igår hällde han sin juice rakt i min cola på BK... Jaja, varje ålder har sin charm eller hur var det???


Nu har jag just tagit en dusch och ska slänga mig på soffan, det är jag värd!!

1 kommentar:

Anna Hedelin sa...

Känner igen de där.. Tuva är EXTREM.. Lyssnar inte, klättar överallt, retas osv..