fredag 9 september 2011

Fågelmatning i Ramnaparken

Efter dagis åkte vi till Ramnaparken och matade fåglarna. Skönt väder! Sen skulle det ju lekas på lekplatsen med. Jag är verkligen superförkyld.. hela huvudet känne helt tjockt av snor och det susar i öronen, näsan är sönderskavd efter allt papper. Har en supersmörja men den kan jag bara ha på natten, för den är kladdig! Hade hoppats att detta skulle gå över fort, jag börjar ju min praktik nästa vecka. Men jag kan ju inte gå där och snörvla...


William vid Ramnaparkens "vattenfall"
Noelle inspekterar vattnet.



Hungriga fåglar.






Kastar över bröd.






William bus.




När vi kom hem gjorde jag tacos. Pappan jobbar sent idag. Så nu myser barnen i soffan till en film och jag ska snart göra dem sällskap. Jag ska se på Kristallengalan sen iaf. Tror att barnen somnar ganska snart .. trötta efter dagis. De har fotograferats idag, tagit bilder ute, och fotografen som kommer till Paletten är ingen mindre än WiwiAronsson. Väntar med spänning att få se alla fina bilder!










Inga kommentarer: