måndag 24 november 2008

Fasen!!!

Eller.. FAN!! Hade jag hellre velat skriva!
Nu kan jag inte lägga in bilderna från kameran i datorn... När jag startar den så står det bara nått i stil med "USB-anslutning kan inte hittas..."
Jag la ju in bilder i lördags och ingen har ändrat på några inställningar sen dess och helt plötsligt går det inte!! *grr och morr*

...Man kanske skulle köpa sig en ny kamera i julklapp till sig själv?????

Jag som hade massa söta bilder från igår när Nellie var här och lekte med Noelle... =(

2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Usch vad jobbigt när kameran o det inte vill funka! köp en ny...min e skitbra, kostar "bara" 1000 kr på netonet!
jag vill helst inte börja med postafen igen, är ju i vecka 15 tycker det borde släppa snart!

Sandy Dandy sa...

Jaa dom hugger ner träd här vid oss, brötar med!! hehe!! ahh värt o köpa en ny kamera faktiskt!! :) vi ska med till ullared onsdagen :) åker med 2 kompisar som skulle åka då.