onsdag 19 november 2008

Koja =)











... såklart hade tant Petra med sig en jättestor låda från jobbet som dom skurit i så den har fått fönster och en dörr... Jag bara väntade på när den skulle dyka upp ;-) hehe

Noelle var lite reserverad först och vågade inte gå in, men sen när fikagästerna hade gått så ställde jag in en lampa och då ville hon leka som aldrig förr ;-)

Snart är det läggdags för Noelle, och kl 21 är det Efterlyst för oss :-) Men frågan är om jag orkar vara vaken till 22 :-p Noelle vaknade ju 6 i morse och jag jobbade till 24 igår... ska upp 04:50 i morgon med... GOOD MORNING SUNSHINE!!!! ;-)






2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Hihi vad söt hon är Noelle :D Riktig busunge :) Engla fick dagisplats på Kristinegränd 2, Svedjeförskola :) Avd. Sagofröet :D sött. känns skönt att jobb o dagis e fixat nu!!!! kram

Anonym sa...

Svarar här! Japp, sambo... Ska bli skönt att slippa åka t/r 40 mil/ helg...Och sen ett nytt jobb och nya städer... Är mest förvånad över att jag vågar, men någon gång ska man väl göra det också! Ha en bra kväll!
Och Noelle är ju SÅ söt!