måndag 10 november 2008

Ledig.

Ledig idag... men Noelle var på dagis ca 8-12 för hon har mycket roligare där än att stressa med mig på alla mina ärenden.. men nu är det klart iaf!!
Nu sover hon, och snart kommer Linda och barnen på besök, ska bli skoj för det var så längesen vi träffades!
Hon frågade om vi ville följa med till badhuset innan, så typiskt att vi inte hann med det idag, plus att Noelle inte har någon baddräkt, o inte jag heller, haha! Men nån gång snart ska det absolut testas badhus med Noelle :-) Hon älskar ju att bada!

Jobbar tredagarsvecka denna vecka, jag ska inte klaga! ;-)
Gick ju fixa så att jag tog bort en fredag, plus att jag är ledig idag för att jag jobbat helgen så det känns bra :-)

Nu ska jag fixa i köket :-)

2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Vi kan följa med te badhuset med nån dag, supermysigt, Engla älskar det, o Noelle kommer nog med göra det :-) kruxet e i omklädningsrummet haha! svårt o duscha o så sj när engla springer runt...därför lite lättare om man e 2 ;)

Anonym sa...

Vi vill också hänga med till badhuset :-) Måste bara köpa baddräkt till Nellie först :-)
Kram kram