söndag 9 november 2008

Idag är det fars dag!!

Ja just det, idag är det Fars Dag, andra gången som Noelle får fira detta ;-) Men förra året så förstod hon inte så mycket ..
I morse när hon vaknade (07.55 helt underbart!!!) så gick vi och hämtade de två paketen vi hade köpt till pappa häromdagen. Så sa jag till Noelle att väcka pappa och ge presenterna till honom. Och det gjorde hon, kastade typ upp kartongen i ansiktet på honom =)
Vi hade köpt kalsonger och ett par Snobben-sockar det står "I love dad" på.. klassiska Fars Dag-presenter...

Sen åkte dom iväg till farmor och farfar, så Mattias kunde fira sin pappa lite med. Dom skulle köpa med sig mackor från Orion, gott.

Jag har ju tyvärr ingen pappa att åka till idag, men jag var vid hans grav i torsdags och tände lite ljus och lade dit en fin höstkrans.

Ska strax hoppa in i duschen för att åka till jobbet, jag har bytt tid med Marita idag så jag jobbar 12-19 istället för 15-24, visst, jag förlorar tid på det, men ibland är det värt det-- idag t.ex så man kan åka hem och äta Fars Dag-middag =) Jag har förberett en potatisgratäng nu på morgonen!

...Sen ska ju Ensam mamma söker bli jättespännande idag med!!! =)

Inga bilder, inget kul och nytt alls att komma med tyvärr, fixar det sen....
Bye!

3 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Vill du låna Sven mohaha ;) ska höra med han ;) ska vi ses imån på f.m i lekparken???? fina presenter du köpt...jag va inte så seriös...köpte en chokladkaka (fin mörk choklad :P)men mintfyllning....:) kram

Carol sa...

Åh just det ja... attans, jag har en del saker att fixa i morn så jag tänkte kolla om Noelle kan vara på dagis några timmar på f.m, men i annat fall hör jag av mig!
Kanske kan bli på e.m annars, skulle träffa en kompis men har inte hört nått ...

Anonym sa...

Ensam mamma söker e ju så bra, man vet ju redan vem Anette tar men vem tar de andra 2?? Ja hoppas på att Johanna tar Andreas och Nina tar Micke:) Men det går aldrig som jag vill så knappast=(