söndag 16 november 2008

Söndag.

Gosar med min docka.
Lördag - shopping; Laban-byxor, Barbapappa-tröja och Hello Kitty-pyjamas.

Nybadad och gos med pappa.


Idag är en slö-dag! Känner mig som om jag vore bakis, trots att jag var nykter och körde bil igår! ;-)
Mattias lillebror hade 25-års-fest och jag var med en stund, men åkte hem strax efter 22...
Mattias kom hem desto senare...

Vi gick en promenad på f.m idag, det var jättefint väder, men nu har det vänt igen och blåser och spöregnar =(
Mat från pizzerian blev det, eftersom vi är bakis här, haha.. (drack jag för mycket Cola igår???)
Noelle är till och från lite hängig, feber och snorig så vi stannar hemma i morgon, hon och jag.
Nu ska jag snart bada henne och sedan läggdags och då ska vi se på Ensam mamma... :-)







Inga kommentarer: