fredag 14 november 2008

HELG

Äntligen en ledig fredag!!! Har aldrig varit ledig på fredagar innan, men nu har jag ju tagit bort var 3:e fredag på mitt schema, så jag blir ledig fre-lö-sö.. Ska bli sååå skönt!!!
Ikväll blir det lugnt, kolla Idol och somna innan det är slut brukar vara min specialité på fredagar :-p
Men idag har jag faktiskt sovit middag med Noelle så kanske kan man orka liite mer ikväll ?
När Mattias kommit hem idag så ska jag åka ner till Barnvagnscentralen och hämta kläder som jag beställt av Angelica på hennes klädparty.. sen när man ändå är där så kikar man ju på allt roligt dom har också :-)
I morgon har Mattias bror 25-års-fest, ska dit en stund, jag ska hålla i en tävling, haha, det ska bli kul! Sen åker jag hem relativt tidigt, mamma ska sitta barnvakt här så jag sa att jag inte skulle bli så sen...
Bild från i måndags när Lindas barn (och Linda =)) och Noelle spelar piano.
Denna bilden tog pappa på lilla glada skiten igår!

Aj aj, förra veckan var det en kille på dagis som bet mig ... men det gick över fort! Han ville ju bara pussas lite ;)



Inga kommentarer: