onsdag 26 november 2008

Ge-kås

Har varit där idag, men jag säger mest Ullared ;-)
Åkte strax efter 14 med Petra o Jennifer.
Kom dit strax efter 15 och lillasyster ville börja med en fika =)
Men väl inne i varuhuset så hittade jag väl en del saker, mest leksaker som ska bli julklappar till Noelle. Hittade även ett Hello Kitty påslakanset till henne, från Almedahls, kostade ynka 119:-
Lite kläder till henne, och sockar till oss =) Man prioriterar inte saker till sig själv längre...

Käkade på Burger King efteråt, och lillasyster fick en servett med ett telefonnummer på av en kille!!! Coolt!! =)

Nu ska jag kolla på tv o sen sova.. bye!

5 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Det va kul komma iväg till Ullared, men gah vad trött jag va i slutet!!! puh! fick din syrra telenr av en kille?!!! ;) coolt! av en som jobbade där lr?!?! kramis

Carol sa...

... nä han kom bara fram o lämnade den.. så modigt!!!

Anonym sa...

haha de va faktiskt pinsamt.. men men en man från hyltebruk va de iaf, kanske nått för mig? haha

Carol sa...

Jiffen>> Bonde söker fru???? :-D

Anonym sa...

haha ahh kanske de :D