söndag 2 november 2008

Helgen




Har varit ledig i helgen, det har varit skönt!


I går morse var vi tidigt på lekplatsen, det var jättekallt o alldeles frostigt på gungor och annat, men lillskrutt skulle åka rutschkana och gunga ändå! =)


På e.m åkte jag och Noelle till kyrkogården och tände ljus hos hennes morfar (min pappa) som gick bort 2004. Så fint med alla ljus!

På kvällen tog vi det bara lugnt, var bara skit på tv men softade i soffan ändå!

Idag, söndag, har jag haft tvättstugan bokad hela dagen, är inte klar än.. suck.
Varit på Blingo - klädparty - hos Angelica, handlade ett par byxor och en tröja som julklapp till Noelle *s* jag som sa att jag inte skulle köpa nått.. *morr på mig*

Åkte sen till mamma och fikade.. gott gott.

Och nu Ensam mamma söker!!! =)


Inga kommentarer: