fredag 21 november 2008

Ledig dag...

Kan ju knappast säga att jag har jobbat mycket denna veckan!
VAB i måndags, jobb tisdag, ledig dag onsdag, jobb torsdag och tagit ledigt idag eftersom förskolan är stängd och personalen har sån där utbildningsdag som det blir ett visst antal per år...

Noelle sov ända till 8 i morse (efter aningen mycket krångel i natt så det var skönt!) Sen efter frukost åkte vi till Mattias jobb, sen handlade lite fredagsmys på City Brämhult, köpte ICAs kokbol, den där man kan köpa för en bonuscheck "Hela Sveriges husman" Men.. den var inget att ha.. tur att den var gratis, hade blivit grymt besviken om jag betalat 149 spänn!!!!

Sen kom Sandra och Engla på besök, jag bjöd på rester, haha, hade typ en halv äppelpaj kvar från igår när Malin och Maria var här, så vi fikade med den :-)
Engla blev helt tokig i Bella ... det var skoj. Kul när barn inte är rädda för djur!

Ikväll blir det väl som vanligt gissar jag, gott att äta och Idol. Jag har inte ätit lunch idag, bara några knäckemackor nu på e.m. Slarvigt!!

Idag säger vi grattis till Emil som fyller hela två år idag!!!

Trevlig helg!
bus i soffan
leker med lådan


2 kommentarer:

Anonym sa...

varför har inte du talat om för mig att du har en blogg???? väääldigt dålig stil Carol.. skäms!

Carol sa...

Linda B- jag försökte hålla det hemligt för dig!!!!! :-D
Skämt åsido, det har stått på Facebook innan ;-)