fredag 3 april 2009

Återbesök!

På sjukhuset idag igen. Men inga stickor i näsan, läkaren klämde och kollade mest med massa verktyg istället.. Sen sa han att jag ska ringa dom på måndag-tisdag om det inte blir bättre så får jag komma dit. Samt att de får svaret på odlingsprovet de tog igår, och ser då om jag har fått rätt sorts penicillin till den bakterien.. om inte så ska jag byta.

Han tyckte inte heller att jag skulle jobba, så han sjukskrev mig i en vecka, vilket betyder att jag inte jobbar mera alls, för då går jag ju på havandeskapspenning från långfredag!
Känns faktiskt konstigt! Vissa människor skulle kanske jubla för att de slipper, men jag tycker mest att det är ett konstigt sätt att sluta på! Vill ju kunna säga "hejdå" till alla kändis-kunder o sådär... sen hade jag ju en massa planer, skulle ju luncha med Petra, köpa fika o.s.v
Men men, lunch o fika kan man ju fixa ändå... och städa skåpet, en annan som ska ha det medan jag e borta.

Trevlig helg!!

Inga kommentarer: