lördag 25 april 2009

Picknick i parken och allmänt bra väder =)

Vi börjar med att tacka för alla grattishälsningar här på bloggen :)

I fredags var vi i Stadsparken på picknick. Det var massa mammor från "den nya gruppen" på Familjeliv som skulle träffas, och jag har aldrig varit med innan så nu när det var på en tid som passade oss, så tänkte jag "varför inte?" =)
Noelle fick till en början sova i vagnen, sedan väckte jag henne och så fikade vi lite. Vi satt liksom bakom lekplatsen, stora buskar i vägen men ändå visste hon vart vi var och sa "gong gong" hela tiden och smet ner till lekplatsen ;)

Hundar var med också...
Det gillar Noelle!
Ett gäng gravida och nykläckta mammor :)

Idag var vi och åt frukost på Bakgården och sedan åkte vi till farmor o farfar i stugan. Jag åkte dock hem ganska tidigt, hade glömt att vi hade tvättid idag, suck! Men jag vilade lite med, ska till Babbel ikväll med jobbtjejerna, det ska bli nice!
Nu börjar utesäsongen ;) Fått en gräsklippare av pappa...






... och en skottkärra med tillbehör av farfar...




1 kommentar:

Sandy Dandy sa...

Hihi en sån skottkärra har Engla fått med ;)