söndag 26 april 2009

Noelles kalas!

Idag hade vi kalaset för Noelle. Det var trevligt och hon fick många fina paket, men man blir ju trött alltså, även fast vi inte var så många... Moster Jennifer, Moster Petra, kusinerna Liam och Nanna, mormor, farmor, farfar samt gammelfarmor o gammelfarfar.
Hon fick en trehjuling, Converse-skor, en prinsessklänning "Tingeling" , en fin klänning till, pengar m.m
Hello Kitty-tårta







Jag önskade denna cykel till Noelle, fick den av mormor så vi var ute på en provtur på kvällen. Ursnygga skor jag fick på mig va? :D

Skorna, fin present av moster!



... som hund blir man också trött av kalas ;)


Jag själv igår, stor som ett hus... vecka 34.








5 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Fin tårta!! Vilken bra cykel :)

Sandra ♥ sa...

åh vad fin tårta! :)

MrsTroll sa...

Ooo den cykeln tittade vi också på... Tuffa skor!!! ;-D

Anonym sa...

jag tycker du är skitsnygg!! :) men att känna sig stor som ett hus, det vet jag hur man gör... ;)

Linda Binda sa...

oj oj.. e det bara 6 veckor kvavadtiden går fort. jag tror bestämt att det e dags för mig aa ut och hälsa på snart ; )