torsdag 16 april 2009

Öppnis igen...

Igår var det onsdag, och Martina och Nellie var lediga i vanlig ordning :) Vi hade pratat om djurparken, men det var ju så regnigt och trist på morgonen så vi åkte till Öppnis istället! Det var jättelängesedan som vi var där ihop, tänk innan, när barnen var små, då var vi där minst en gång i veckan :) Klart det blir annorlunda när man börjar jobba iofs...

Två hungriga tjejer.

Rutschkanan är rolig! (Engla var också där.)

Hoppa och dansa är kul!
Sedan på e.m när vi hade ätit och barnen sovit en liten stund så åkte vi till Knalleland, kollade i leksaksaffärer, tittade på fiskarna, var i djuraffären och såklart fikade vi lite med!
Hittade en cykel på BR som jag vill att Noelle ska få i födelsedagspresent. Denna fanns visserligen bara i motivet "Cars" men å andra sidan vill jag inte ha en cykel med massa Disneyprinsessor på ändå ;)
Snart ska jag duscha och åka till jobbet och städa ur mitt skåp.. tråkigt, men om jag tar med mig lite fika så går det nog lättare ;)


Klappar grannens hund Fanny :)




2 kommentarer:

Martina sa...

Hihi söta flickor :-) Kram på er

MrsTroll sa...

Ja de är då väldigt olika från bm och vårdcentraler.

Han ska få något så spännande som ny bäddmadrass.. Haha.. Och några böcker. Lär väl få så mycket annat så vi lägger pengarna på andra saker. Medans han är så liten. :-P