måndag 20 april 2009

Helgen i bilder!

I lördags "kidnappades" Peter för att få sin 30-års-present, bara ett år försent, men ändå..
Jag och Noelle var med en liten stund innan det var dags att åka hem och sova middag...
Först träffades vi på Bakgården, och fikade, det var skönt att sitta ute i solen och dricka saft ;)

Sen fick Peter byta om till snygga kläder samt ögonbindel och hoppa in i bilen som tog honom till Viared, där fick han åka på den här lilla mini-choppern, haha han trodde nog att det var det som var presenten.. skitkul liksom!

... men det var istället en massa åk fram och tillbaka med det här fartmonstret.. jag själv skulle aldrig vågat.. det var åk på bakhjul, framhjul, sittandes baklänges och en massa annat...
Han tyckte nog att det var häftigt!


Noelles kompis Linnéa var också med, och det var kul att färgen på jackorna nästan var likadan, tyckte Noelle!
Idag har jag varit hos tandläkaren och lagat två hål. Kände mig ganska onormal efteråt med bedövning i läppar och kinder ;) Kan säkert liknas som en misslyckad Botox-injektion! Haha. Men nu börjar det släppa.. kanske kan äta något snart, är väldigt hungrig!
Ska väcka Noelle nu, så ska vi åka till stan tänkte jag, måste ha nya skor!!
Byebye




Inga kommentarer: