torsdag 9 april 2009

Köpt ny vagn!

Var i stan och hämtade den nya vagnen idag. Har väl varit i valet o kvalet lääänge om vi ska ha syskonvagn eller inte, men till slut bestämde jag mig för att jag tror att Noelle ändå är för liten för att ALLTID stå och gå själv i fortsättningen, så det blev dubbelvagn.. får vara otympligt ett tag, man vänjer sig nog! ;)
Igår efter besöket hos läkaren så var jag i Knalleland med Marita och handlade lite kläder. Klänning och två tights till Noelle, body, två par byxor, två par sockar och två pyjamas till bebisen samt nya mysbyxor + lång munkjacka till mig som jag tänkte ha på BB! Köpte ny mysdress innan Noelle skulle födas också, men den har liksom gjort sitt nu, två år senare *hrm*

Emmaljunga Twin Cangaroo. Här i utförandet "bebisdel +syskon"
Man bygger om den sen när bebisen sitter, till två sittdelar med gemensam sufflett, framåtvända.

Hmm.. funderar...

Somnade så gott jämte pappa i soffan häromkvällen...
I morgon kommer Martina och Nellie hit och ska leka typ hela dagen. Killarna ska laga bil i garaget så vi ska leka, äta, fika... :)
SKa bli så kul, det var så längesedan som Noelle och Nellie träffades, över en månad nu när jag tänker efter för dom har ju varit i Thailand, och vi har varit mycket sjuka...
GLAD PÅSK!!



4 kommentarer:

Sandra ♥ sa...

Fin vagn! Jag funderade också på den faktiskt :) Tycker det är smidigt med syskonvagn, menar inte märket alltså, utan just bara att man får med sig båda barnen lätt.

MrsTroll sa...

Ooo vilken tuff vagn.. :-P

En ny mysdress hade jag också behövt. Men är just nu för snål.. Haha...

Anonym sa...

Den var ju jättefin den vagnen! :)

Nina sa...

Jätte fin vagn ju : ) Ser verkligen smidig ut : )

Vi har än så länge bestämt att det blir ståplatta här. Har vänner som köpt syskon vagn och tröttnat på dom ganska snabbt för att dom tar plats och inte användes så mycket så vi hoppas slippa, eller får vi tänka om då. Det är nog olika från barn till barn. Lite är det vell så att vi vill slippa kostnaden med om det går ; ) Vi får se hur det går eller om vi ändrar oss : )

Ha en underbar påsk!

//Ningla