tisdag 13 oktober 2009

Babycafé

I vanlig ordning blev det babycafé idag! Det är mysigt att bara sitta o tjöta o dricka kaffe! Än så länge e ju bebisarna så små att det går att sitta still en stund.. annat blir det sen, när dom e större o vill krypa runt =)
Sen tog vi en promenad med hunden och hämtade Noelle på dagis. Är ju så "dumt" för vi får gå ner till Hedvigsborgs Pizzeria, och ner "mördarstigen" för att komma ut på stora vägen och sen tillbaka ut mot Brotorp... det finns ju en skogsväg typ rakt ner bakom vårt hus så man kommer ut direkt på stora vägen... Men det är massa stora stenar i den backen så det går inte att gå med vagn, men idag tänkte jag testa på vägen hem.. alltså UPPFÖR... haha! Jo, det gick, men jag gör INTE om det...oj vad jag ryckte o slet i vagnen, den tyckte nog inte om mitt val av väg.. jag får nog gå den längre rundan som tar en kvart längre tid istället :)
Sen på e.m har vi bara varit hemma och lekt. Pappan i huset jobbar över idag men borde nog komma hem snart! Typ nu, hör jag hans bil :)
I morgon blir det öppnis, Noelle tycker det är roligt!

1 kommentar:

Malin sa...

haha hör hans bil, det där lyssnar jag med efter här hemma ;) hehe